Thursday 14 February 2013

All About My Sayang :*


Hai hai :) , pagi nii teringat nak bukak blog lahh .. Berapa tahun aku tak bukak tak taww ? Berhabuk jaaa punn , haha xD.. Ok , penipu kuatt kan .. Gurauu jaa lahh ;) I don't know how to start it , how about .. Wazzupp ? maybe  , .. haha , yeahh i got chuu .. Im kidding again , hekhek . Ok , let's start it . 

Assalammualaikum ,

hai :D *senyum itu sedekah* , what the date today ? 15/2/2013 . Betulkan ? Jadi , .. Harii niii , hari yang ke-68 aku dengan diaa .. Alaaa , sweetkan .. Main ingat ingat tarikh nii , haha xD .. Couple lah berapa jam / hari / minggu / tahun sampai lah kawen tak sah tak gaduh kan ? Macam tuh laaa aku dengan diaa .. Tak kesah lah , masalah sebesar mana pun mesti boleh selesai jugak kan :') Jadii , kesabaran tuh penting dalam sebuah percintaan .. Aku sayangkan dia sangat sangat <3 dah lama aku tak couple lama macam nii .. Aku bertuah dapat diaa .. Diaa nii , lain dari yang lain .. Aku tak taww macam mana nak explain , sorry .. Dia , baik bagi aku . Dia , cukup sempurna bagi aku . Dia boyfriend aku yang paling sabar dengan sikap aku . Dia terima kekurangan aku . Aku tak pernah rasa macam nii , sampai lah aku jumpa dia :') hidup aku lain sangat .. Setiap hari aku rindu diaa .. Baru petang tadi jumpa , malam satgi rindu dahh .. Ngadaa kan aku nihh ? :p Tapi , it is  the Fact about me .. Dalam waktu couple nii , mesti ada perasaan curiga kan .. Tapi, sebenarnyaa .. Dia tak pernah cuba untuk menduakan aku pun .. Aku jaa :'( aku tuduh diaa .. Tapi , aku yang mencuba .. Time tuh , menyesal gilaa .. Tak sanggup hilang diaa :'( Sayang diaa , sangat sangat .. hmm .. Bila dah dengar dia cakap diaa still sayangkan aku .. dia still on dengan aku .. Leganyaa :') Start pada tuh , aku tak berani nak tuduh bukan bukan tentang dia .. Sebab aku dah taw yang dia bukan macam tuh .. Tapi , aku ? hmm .. Still nak berubah untuk diaa .. sebab taknak rasa kehilangan orang yang tersayang :') Kesabaran Yang Menyatukan Kami Sampai Hari Ini .
# Salam Jumaat #

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home