Thursday 10 January 2013

About Me :')



Assalammualaikum , haii :) The real face , tak edit . Sikit pun tak .. Seperti yang tidak dijangkakan .. Saya masih 'Budak Sekolah' .. haha bajet 'Orang Tua' .. LOL 
Weyh hangg , nak taww something takk ? Sebenarnyaa , aku dari dulu lagii .. Ada penyakit , tapi tak serious punn .. Bermula aku darjah 5 dulu .. Aku makan tuh memang laa makan .. But , sebenarnyaa .. Makanan tuh , tak seimbang .. Doktor cakap , badan aku tak cukup nutrien yang perlu .. Jadi , tuh laa sebab sometimes .. Aku peningg - peningg , loyaa nak muntahh .. Semua ada .. Berpunca dari makanan .. Tahun 2012 , hari raya yang ke-8 .. Aku accident , nak kata terukk tuhh .. Boleh tahan lahh kann .. Kepala kena jahit :3 Tak bnyk pun , 2 cm 3 jahitan jaa .. pendekk jaa knn ? Tapi , padah diaa ? RISIKO TAHAP GABAN ! Aku tak berapa nak ingat sangat .. Susah , bilaa aku push ^paksa diri^ untuk ingat .. Mulaa laa nak peningg bagaii .. Tension kan ? Masa naik standard 6 , aku makin berisi . ^GEMUK^ . Tapi , depaa cakap aku keding .. Hmm , syezly .. Dulu aku diet -.- Kay , jangan gelak ! tak lawak pun . Then , dah terbiasaa .. Sampaii sekarangg jarang makan . But , honestly tepat 12 malam kadang kadang Geledah Dapur yeaa ~ hoho .. Sekarang aku form 2 .. selera aku , erghh .. Susah laa , takdak mood nak makan -.- Aku selalu makan apa ? Sempoii punyaa soalann .. Aku selalu makan CEKELAT ! :) Apa yang aku tak suka ? Erghh , sayur - sayuran .. hmm , senang cakap . Vitamin , memang aku tak makan ! Jeniss aku , selalu makan 'Makanan Ringan' .. Doktor ada cakap , 'Memang orang tengok aku biasa jaa .. Tapi , dalaman aku ?' Hmm , what can i said , aku tak suka SAYUR ! Cekelat , keropok , biskut dan lain lain ^makanan ringan^ tuh akuu .. Hidup aku sekarang ? Setiap malam aku akan pening .. sometimes muntah muntah , but muntah air .. Maybe sebab dalam perut  kosong .. Aku nii jenis suka tido lewat pulakk kann .. Memang sepadan laa , dengan semua benda nii .. Bila dah terbiasaa , susah nak tido awal :3 Rumit kan hidup aku ? Tak perlu kata apa apa , aku terima apa yang terjadi kerana setiap yang berlaku mesti ada hikmah nya :') Thank to Allah . Banyak cabaran yang aku lalui , sampai sekarang aku masih diberi peluang untuk bernafas di alam nyata . Ok bhai . # TO BE CONTINUE # 

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home