Monday 14 January 2013

Teman Mengadu :'(


Hai :') *terukir senyuman sebalik kesedihan* .. Hampa buzy ? Takk .. Hmm , pinjam mata hampa buat beberapa minit buleyh nahh , sat jaa .. Tak lama punss .. Weyh , tumpang tanya .. Hampa penah ada masalah ? Mesti penahh kn .. Hmm , semua orang macam tuh laa kann .. Pernah dengaq tak org kata ' Respect diri sendiri sebelum Respect orang lain ' .. Kay , smua org msti dh confiedent kn .. Mesti jawab , dh respect diri sendiri .. Tapi , kenapa bila kami respect . Hampa tak dak respon ? Respon macam *&^%$ , sapa laa tak sakit hati ! Ok , nii bukan topik diaa .. Tapi , ad laa symtom symtom diaa .. ' Kalau Hati Sendiri Terluka Mampukah Kita Menjaga Hati Dia ? Yang tak pernah pedulikan org . Sabar sabar * sabar separuh pada iman * Yaaa Allah , aku buntu nak buat apa .. Tak taw nak buat apa , tak berhenti nangeh ! Tak larat nak bangun buat kerjaa .. Jadual tak pack lagi , semua benda tak buat lagi :'( Semangat aku tadak dah weyhh .. Mungkin aku dulu 'bukan penyabar , panas baran , dan lain lain :/ ' Tapi , nita yang tuh dah berubahh ... Hidup aku sekarang lain sgt sgt .. Hidup Umpama Bayang Bayang yang meraba - raba di Alam Nyata .. Sesungguhnyaaa , aku perlukan teman mengadu buat masa masa macam nii .. Tapi pada siapaa ? Adakaaa yang nak dengaq :( K laa , bye . Not in the mood . Assalammualaikum , sadness ..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home